2013. március 5., kedd

Apró lépés előre

Ma végre nekiláttam a tavaszi munkáknak. Kitisztítottam a sziklakertet - bár még némi földjavítás nem fog ártani neki - és rendbe tettem a virágos ládákat. A régi "virágföldet" (többet nem adok ilyenért pénzt, az tuti) jóféle otthoni komposzttal kevertem össze, így remélhetőleg jól fogják benne érezni magukat a növények. 
Tizenöt hagymám vészelte át a telet a kb negyvenből - annyira végülis nem rossz, különösen, ha azt vesszük, hogy én azt hittem, mind elpusztult.
Már megvan a konténer új életcélja is. Rózsakertet fogok belőle készíteni (lehet, hogy ez így nagyzolóan hangzik, de nekem sokat fog jelenteni). Ehhez pedig több különböző színű szobarózsát fogok beszerezni, amiket vegyesen ültetek majd, hogy szép színes összhatásuk legyen. Már alig várom, hogy vége legyen a "virágünnepnek" és megint lehessen - ne csak irreális áron - virágokat venni.
A lakásban is van már két növényem - szép lassan állok vissza a természetre. Már hétvégén szétültettünk anyával egy jó adag anyósnyelvet is, majd abból is elhozok egy cseréppel. Kálát szeretnék még, de arról most épp lemaradtam. Majd később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése