2011. január 27., csütörtök

Előkészületek

Odakint tombol a tél, én pedig a tavalyi képeket nézegetve vágyom arra, hogy ismét élettel teljen meg a környezetem. Be kell vallanom, hogy már elcsábultam és bevásároltam egy rakás vetőmagot, amiből majd az idei erkélykertem növényei kifejlődhetnek, és csak azért nem ültettem el még a paradicsommagokat, mert tudom, hogy még korai elkezdeni a palántanövelést.
A tavalyi sikeres próbálkozás után idén ismét megpróbálom majd minél jobban kihasználni az erkély lehetőségeit, tanulok a hibákból, kiselejtezem azokat a növényeket, amelyek nem, vagy nem megfelelően fejlődtek és új szerzemények ültetésével is megpróbálkozom.

Kedvcsinálónak és nosztalgiából íme néhány kép a tavalyi növényeimről:
sziklakert
játszósarok


eper és saláták
fűszernövények
paradicsom

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése