2011. március 24., csütörtök

Barkácsoljunk balkonláda-tartót

Ki mondta, hogy csak a férfiak tudnak barkácsolni? Nos, én biztosan nem. Persze nem teljesen enyém az érdem, mivel a fém részeket Jozsó és apa hegesztette össze - valamiért engem nem engednek annak a közelébe :) -, de a további elkészítés az enyém (habár, be kell vallanom, hogy már volt prototípus).
Ha elkészült a lécek időjárás állóságát biztosító festés (lenolaj és lazúr), utána már csak néhány lyukat kell kifúrni és felszerelni a kész tartót. A lyukakhoz 6,5-es fúrófejet használtam - ilyen méretű a fém tartó -, a lyukakat pedig a tartók elhelyezése után jelöltem be egyszerű ceruzával. A fúráshoz nem kell nagy teljesítményű ipari fúró, egy egyszerű kézi behajtó teljesen jól megteszi. Ahhoz, hogy biztosan ugyanolyan mély lyukat fúrjunk mindenhová, szigetelőszalaggal jelöljük meg a fúrófejen, hogy meddig kell fúrni.
Ha a lyukak készen vannak, már csak fel kell helyezni a lécet a tartókra. Az alsó lécek csak oda vannak helyezve, azokat külön nem rögzítettem, így egyszerűbb szétszedni. Már csak a balkonládák kellenek rá, hogy teljes legyen az összkép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése