2011. március 11., péntek

Ruhaszárítás

Megszereltem a fregolit. A fiúk ugyanis úgy gondolták, hogy akkor a legegyszerűbb teregetni, ha teljesen leengedem az asztal szintjéig. Ennek azonban több problémája is volt. Először is, a kis hely miatt nem tudom körbejárni a szárítót, ezért hajlongva kell alatta közlekednem, miközben teregetek, másodszor pedig - mivel az asztalig ért egy része a köteleknek - egyes részekre nem tudtam rendesen teregetni.
A fregoliban azonban az a jó, hogy ha a felhúzókötelére bárhová teszünk egy új csomót, akkor azzal tetszőlegesen állíthatjuk a beakasztási magasságát. Éppen ezért én olyan leengedési magasságot állítottam be, amit éppen elérek kényelmesen felfelé nyújtózkodva, így nem kell hajlonganom, viszont még a csipeszeket is fel tudom helyezni. 
Ennek a megoldásnak van még egy nagy előnye, mégpedig a napi kétszer 5 perc torna, amit a teregetés jelet - a hátamnak kifejezetten jót tesz a nyújtózás, ezért is választottam ezt a magasságot. 
Egyre inkább úgy látom, hogy nagyon jó ötlet volt a fregoli felszerelése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése