2011. március 12., szombat

Konténer kitisztítva

Végre idáig is eljutottam. Valahogy mindig kimaradt a paradicsomos konténer a takarításból, aminek egyszerű oka van. Amikor összeszedtem, hogy mire van szükségem az erkélyen levegőzéshez, mindig kimaradt az olló, ami elengedhetetlen volt a kötözők elvágásához, ami nélkül nem tudtam megszabadulni a tavalyi paradicsomfáktól. (És ugye, ha már egyszer kimentünk az erkélyre, nem hagyhattam egyedül a gyerekeket, amíg ollót kerestem.) Most is csak azért vittem ollót, mert a kimenetel előtt teregettem és észrevettem a száraz paradicsomtöveket, amiről eszembe jutott, hogy olló kell a kiszedésükhöz.
Persze a kötözők levágása ilyenkor csak egyik probléma. Ahhoz, hogy ki bírjam húzni a jó erősre nőtt gyökereket, jól fel kellett lazítani a földet a konténerben - végre tényleg szükségem volt a kerti szerszámaimra is.
Az elszáradt növényeket - mint mindig - most is szemeteszsákba gyűjtöttem össze, a konténer földjét pedig szépen elegyengettem - ez persze tökéletesen fölösleges volt, mivel Ferike utána nagyon jól elszórakozott még vele.

Most már minden egyes tavalyi ládámból kikerültek az elszáradt növények, így már csak földfrissítés kell és kezdhetem is az ültetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése