2011. február 10., csütörtök

Balkonládák rendbetétele

 Ha már ilyen szép napsütéses volt a délelőtt, rászántam magam, hogy az összes balkonládát kitakarítsam. Elég sok elszáradt és fonnyadt növénymaradvány volt bennük, amit ki kellett dobni, de már akadt néhány frissen kinőtt gyom is, amiktől még idejében meg akartam szabadulni.
Amíg Vica békésen pihent a babhordozóban, Ferike pedig játszott, én nekiálltam és rendet tettem.
Amint látható - bár a táblák elég viharvertek - a kakukkfüvem és a metélőhagymám már egészen szépen éledezik. Mondjuk a kakukkfű tényleg elvan akár a hó alatt is, de mostantól már frissen használhatom a konyhában.
A metélőhagymát valószínűleg át kell majd később ültetni és egy kicsit megszabni a tövét, de jelenleg hagyom úgy, ahogy van, hagy kapjon erőre, hogy minél hamarabb arról is lehessen enni.

Igazán jó érzés, amikor tudom, hogy még igazából vége sincs a télnek, de az erkélyemen máris friss fűszernövények várnak, és ezért szinte semmi nem kellett tennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése