2011. február 18., péntek

Tavaszi takarítás

A délelőtti napsütést kihasználva végre megszabadultam egy nagy adag száraz paradicsom- és paprikatőtől - a konténerben még ott maradt, mert erősen van felkötözve és nem vittem ollót, a gyerekeket meg nem hagyhattam kint egyedül -, kigyomláltam az időközben kinőtt gazokat és kihúzgáltam a névtáblákat is. Ez utóbbiakat egy dobozkartonon kitettem száradni, hogy a rájuk ragadt földet könnyebb legyen letakarítani. Emellett összeszedtem a tavalyi "karókat", amikhez a palántákat kötöztem és megállapítottam, hogy elég sok földet kell majd beszereznem, hogy a ládák megteljenek. És még rengeteg tervezni valóm is van, hogy minden ládát maradéktalanul kihasználhassak. Van még munka bőven - és még el sem kezdődött az idény. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése